RM1 juta hadiah dalam permainan Celcom Game Hero

Celcom hari ini melancarkan Celcom Game Hero, pertandingan permainan mudah alih yang menawarkan hadiah berjumlah RM1 juta, nilai paling besar seumpamanya di Malaysia. Semua pengguna Celcom boleh menyertainya dan mula mengumpul markah paling banyak, untuk memenangi pertandingan ini.

Celcom Game Hero dihasilkan dengan kerjasama Techninier Sdn Bhd, yang menghasilkan aplikasi permainan mudah alih di dalam pertandingan ini. Ia bermula dengan permainan ‘Sky Invasion 3D’, sebuah permainan tembak-menembak menaiki kapal terbang yang tidak asing lagi.

Permainan ‘Sky Invasion 3D’ boleh dimuat turun di Google Playstore dan Apple Appstore secara percuma. Tetapi untuk bermain, pengguna Celcom perlu melanggannya pada kadar RM3 seminggu. Khas untuk pengenalan, pengguna yang baru mendaftar boleh menikmati permainan ini secara percuma dari hari ini sehingga 6 April 2017.

Acara pelancaran Celcom Game Hero disempurnakan oleh Menteri Telekomunikasi dan Multimedia, YB Datuk Seri Dr Salleh Said Keruak. Acara ini turut dihadiri oleh Norman H’ng, Penasihat Kandungan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM), bersama Michael Kuehner, CEO Celcom Axiata Berhad dan Dato’ Lion Peh, CEO Techninier.

Fasa pertama Celcom Game Hero melalui permainan ‘Sky Invasion 3D’ akan berlangsung selama 4 bulan. Pemenang dah hadiah akan diumumkan pada penghujung tarikh pertandingan. Permainan baru dengan genre berbeza akan diperkenalkan untuk fasa seterusnya.

Jika anda berminat untuk memenangi hadiah yang ditawarkan ini, segera melawat laman web www.gamehero.my untuk mendaftar dan mula memungut markah. Setiap hari, pemain akan menerima GEM percuma yang membolehkan mereka membuka kotak misteri yang mengandungi hadiah seperti tambah nilai prabayar Xpax. Muat turun adalah percuma, tetapi permainan ini memerlukan langganan RM3 seminggu.

Maklumat lanjut seperti terma dan syarat pertandingan, boleh dirujuk di laman web www.gamehero.my.

The post RM1 juta hadiah dalam permainan Celcom Game Hero appeared first on TheSkop.

===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2lXqO3S .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp

ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man

0 comments:

Post a Comment