Video Lucah Kim Kardashian dan Ray J Tersebar Semula Dengan Adegan Lain

10 tahun lalu Kim Kardashian pernah dibelenggu kontroversi pabila video seksnya bersama bekas kekasih, Ray J telah tersebar di laman internet, tetapi kali ini video tersebut dengan adegan lain pula telah tersebar sekali lagi.

 

Kim K bersama Ray J Gambar : Sumber Google

 

Sebelum ini mungkin ramai yang telah berjaya melupakan video tersebut, tetapi ia kembali tular di laman internet. Video tersebut dikatakan telah dirakam oleh lelaki tersebut yang juga merupakan seorang penyanyi yang mana sekaligus membuatkan populariti Kim meningkat naik.

 

Biarpun ia satu cara buruk dalam menaikkan namanya, namun secara perlahan-lahan Kim mula membina nama sendiri di industri Hollywood.

 

Video seks tersebut yang mula tersebar semula sekarang ini didedahkan oleh sebuah portal online di Amerika Syarikat. Menerusi video tersebut, Kim memakai baju dalam sementara Ray J merakam video tersebut.

 

Tidak dapat dipastikan bagaimana video tersebut boleh tersebar kembali biarpun sekarang ini Kim sudah pun berkahwin dan bergelar seorang ibu kepada dua orang anaknya.

 

Gambar : Sumber Google

 

Menurut laporan media antarabangsa, Kim menyatakan, “Ia bukan video baru, ia adalah video lama yang sama.”

Katanya lagi, “Mungkin itu salah satu cara bagaimana orang mula mengenali saya tetapi saya tidak memulakan karier saya dengan cara sebegitu. Ia sudah berlalu selama 10 tahun lalu, jadi saya cuba untuk move on dan letakkannya di masa lampau kerana saya rasa semua orang dalam hidup ini pasti pernah melakukan sesuatu yang mereka tidak bangga sama sekali tetapi kamu tidak boleh duduk dan memikirkannya selamanya.”

 

Dalam masa yang sama, Kim turut pernah menyatakan kepada Love Magazine, “Jika ada satu pun perkara yang buatkan saya kesal dalam hidup ini, semestinya video tersebut.”

 

 

 

 

The post Video Lucah Kim Kardashian dan Ray J Tersebar Semula Dengan Adegan Lain appeared first on EH!.

===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2l23pwC .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp

ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man

0 comments:

Post a Comment