kesihatan..manfaat suami hisap payudara isteri untuk kesihatan isteri..sebarkan


Kali ini saya ingin berkongsikan kelebihan menghisap payudara. Kelebihan yang ketara apabila pasangan menghisapnya membuatkan pasangan dari mendapat kecelakan kancer. Pada 2011, BlackBerry Messenger (BBM) telah berkongsi berita mengenai cara pencegahan kancer payudara . Dalam BBM tersebut mengatakan kancer ini boleh dicegah jika terus dihisap oleh pasangannya. Dalam BBM tersebut, data tersebut diambil dari berita Internasional BBC dan Departement Kesihatan dari Inggeris. Berikut isi BBM untuk mencegah kancer dengan cara menghisap dan menyedut. Dalam waktu terdekat mungkin akan ada wanita yang mahu membayar orang terutama  untuk menghisap payudara mereka?

Dalam Beranda BBC Top News Story: Dokter menyarankan bahawa payudara wanita yg disedut secara teratur akan sangat bagus untuk mengurangi risiko terkena kancer . Dengan ini menyedut, menghisap disarankan oleh teman-teman memulakannya dari sekarang.
Dikatakan pula bahawa pengisapan payudara secara teratur akan menurunkan tingkat risiko yang cenderung menyebabkan berkembangnya kancer .
Payudara harus disedut dan dihisap selalu mungkin, hal ini dipercaya akan membantu perempuan melawan kancer .
Bagi semua, silakan melakukan bahagian anda, dan mulailah menghisap payudara wanita sekarang dan bagi para wanita silakan saja memulai terapi ini dan mempersilakan pasangan anda untuk melakukan tugasnya tentunya anda harus merelakan hal itu !!!
payudaraPesan ini dibuat oleh Departemen Kesihatan Inggeris dengan tema “Melawan Kancer “. Kalau Anda percaya pada hasil penelitian ini maka semua hendaklah jujur bahawa anda tentunya akan senang maka patuhilah hasil penelitian ini.
Kalau perlu anda boleh dengan rendah hati mengajukan diri untuk membantu para wanita demi membantu para wanita itu untuk menyelamatkan nyawanya dari ronrongan kancer. Bagaimana cara untuk membantu wanita dengan lebih terbaik? Senang sahaja…. Menyedut, menghisap akan bermula bila seseorang lelaki dan wanita bergabung sebelum bermulanyaSEKS !!!
Bolehlah anda mengirim ini ke semua orang yang bertanggung jawab dan kepada para wanita agar membolekan risiko tinggi ini. Ini entah benar atau tidak.
Teruskan menghisap dan menyedutnya. Semakin dihisap , semakin disedut membuatkan pasangan anda cair dan kehendak untuk melaukan SEKS dengan lebih cepat !! Selamatkan pasangan anda dan mintak dijauhkan dari KANCER !!!!
Sumber:tipskesihatan
ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man