Tagged Dan Hi5 Diambil-Alih Oleh MeetMe

Tagged dan Hi5 adalah antara laman sosial yang naik bersama ketika era kegemilangan MySpace. Facebook dilihat berjaya menjadi laman sosial terkemuka dunia, namun laman sosial Tagged dan Hi5 terus beroperasi seperti biasa.

Tagged

Tagged sendiri sebelum ini telah mengambil-alih Hi5 pada 2011 lepas, dan kini MeetMe – satu lagi laman sosial telah mengambil-alih Tagged. Seperti sebelum ini, Tagged dan Hi5 – kedua-duanya akan beroperasi seperti biasa dibawah jenama masing-masing.

Tagged dan Hi5 dikatakan mempunyai sekitar 5.4 juta pengguna aktif setiap bulan. Harga pengambil-alihan ini adalah $60 juta dalam bentuk tunai – dan dijangka terus akan memperkukuhkan MeetMe dalam berinovasi dan membantu pengguna menemui rakan-rakan baru dengan mudah.


===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2n17iV4 .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp

ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man

0 comments:

Post a Comment