MOLPay Cash Membolehkan Anda Membayar Tunai Untuk Pembelian Atas-Talian

Ingatkah lagi dengan MOLPay Cash yang telah diuji sejak tahun 2014 yang lepas? Perkhidmatan yang dulunya terhad untuk pengguna di Lembah Klang kini dilihat telah dilancarkan secara rasminya untuk pengguna seluruh Malaysia.

MOLPay Cash merupakan salah satu ciri baru daripada MOLPay, membolehkan pengguna membuat pembayaran secara tunai untuk pembelian atas-talian.

Perkara ini dijayakan melalui kerjasama pihak MOLPay dengan Petronas dan 7-Eleven. Pengguna hanya perlu memilih untuk membayar melalui MOLPay Cash ketika melakukan pembayaran di laman e-dagang yang mengintegrasikan fungsi ini, dan seterusnya membawa kod yang dijana dan membayarnya di 7-Eleven atau Petronas.

MOLPay Cash

Pengguna akan diberikan tempoh 48 jam sejak melakukan pembelian atas-talian untuk menyelesaikan pembayaran melalui MOLPay Cash ini. Sekiranya tidak, maka tempahan berkenaan akan dibatalkan.

Bagi anda yang membangunkan web e-dagang, mungkin boleh mengintegrasikan sokongan ini – sementara untuk pengguna pula, anda tidak lagi perlu risau untuk membeli barangan sekiranya tiada kad kredit atau perbankan internet, kerana kini anda boleh turut melakukan pembayaran secara tunai.


===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2mBEuot .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp

ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man

0 comments:

Post a Comment