AMP Start Menawarkan Koleksi Tema Web Yang Dioptimasikan Untuk AMP

AMP ProjectGoogle sebelum ini telah hadir dengan projek AMP dalam usaha menjadikan laman web dibuka dengan lebih pantas pada peranti mudah-alih. Sejak daripadanya, ia telah berkembang pesat dan mengintegrasikan pelbagai sokongan web baru – malah Google sendiri memposisikan laman dengan sokongan AMP pada posisi lebih tinggi pada enjin carian.

Hari ini, Google turut telah mengadakan AMP Conf yang berkongsi lanjut mengenai perkembangan semasa dalam AMP serta apakah ciri-ciri baru yang dibawakan.

Menariknya, pada acara berkenaan juga, pembangun sebalik AMP Project telah memperkenalkan AMP Start. Melalui AMP Start, sejumlah koleksi tema yang dioptimasikan untuk paparan AMP ditawarkan – membolehkan pembangun web menggunakan rekaan yang cantik dan kemas, disamping pada masa yang sama menawarkan kebolehan membuka web dengan pantas melaluinya.

Sekiranya anda merupakan seorang pembangun, anda boleh menyemak laman AMP Start hari ini, dan menggunakan sumber yang disediakan dalam membangunkan projek-projek anda.

Layari : AMP Start


===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2n1ZVfX .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp

ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man

0 comments:

Post a Comment