PERGHH !!!! Artis Malaysia Ke nie ?? Mcm Artis Mat Salleh.. 8 Gambar Artis Berpakaian Terlampau Di Sebuah Majlis Gilang Gemilang





#Sebuah majlis gilang gemilang untuk penggiat seni telah berlangsung di filipina pada sabtu lepas dan ia sememangnya menjadi medan para artis untuk tampil dengan fesyen pakaian paling menarik dan menggiurkan.

#kebiasaannya, dalam mana2 acara besar yg berlangsung pasti ada selebriti yang sangka mereka telah tampil dengan pakaian yang disangka paling anggun tapi hakikatnya pilu.

#Acara star magic ball ke-8 pada tahun ini menyaksikan pelakon yang jugak penari, kristel moreno dinobatkan sebagai selebriti berpakaian paling buruk.....

#foto berikut nya : 











Sumber : informasiberganda
ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man

4 comments:

  1. WHOI BANGANG !! Bila masa pulak Kristel Moreno Artis Orang Malaysia ? Ini adalah seorang artis dari Filipina... Lagipun nama dia Kristal !

    Mana ada orang Muslim Islam pakai nama Christian ??? Otak tak berfungsi ke sebelum nak post bende bodoh bendul camni ?

    ReplyDelete
  2. Nahh Ambik nih. BUKTI KUKUH, korang semua post benda yg tak boleh percaya langsung ! wei..korang Baik Buat Komedi la... Buat Lawak lagu bagus la. Tak payah nak tulih artikel lagi.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Kristel_Moreno

    ReplyDelete
  3. Baru 7 gambar. Gambar ke-8 mana? Itu pun baru 3 artis. Kesemuanya artis Filipina pula. Man a artis Malaysia?

    ReplyDelete
  4. kalau nak pos berita pn pos la yg betul2 bukan nak cari publisiti murah dgn cara menipu & mngubah fakta..lu fikir la sndiri & jgn keja asyik nk memfitnah org sja..

    ReplyDelete