Aku Keluar pergi kerja!!! Kau sibuk mendayung dengan lelaki lain Dekat....



Salman telah keluar berjalan pada 08:00 hari yang sama beliau menasihati isterinya, yang menjadi antik 24 tahun bahawa dia mungkin pulang lewat kerana bekerja di luar tempat itu.

"Apabila saya mendapat domestik, i digunakan untuk terkejut mendengar suara isteri saya ....."

(* Sila bahagian sebagai pengajaran kepada semua ..)

Melaka - akan tentang suami, isteri bertukar menjadi menggoda dengan mana-mana lelaki lain. ini adalah nasib kontraktor yang terkejut apabila mendapati isterinya mempunyai hubungan sulit pada masa yang sama kerana dia bertukar menjadi operasi.

tambahan mengecewakan, suami dikawal bau pasangan tidak jujur ​​manakala dia mendengar dia bergurau bersama-sama dengan perempuan simpanannya 'di kondominium mereka di Ayer Keroh di sini Ahad.

Suami negatif yang hanya mahu dikenali sebagai Salman, 36, berkata, geram dengan kejadian itu, dia bergegas ke tempat kerja bukan sekular cawangan Islam Melaka (JAIM) dan meminta jabatan penguatkuasaan dan orang yang merampas isteri beliau.

Salman kisah, malah seluruh dibiarkan terdedah semasa dia pengecas telefon bimbit mudah alih, membelok kembali ke rumahnya pada pukul 10 malam untuk mengambilnya.

Salman bertukar keluar berjalan pada 08:00 hari yang sama beliau mengarahkan isterinya, yang sudah tua 24 tahun bahawa dia mungkin datang lalu domestik disebabkan kerana lukisan luar rantau ini.

"Selepas saya diberi domestik, i terkejut mendengar isteri saya ketawa dengan seorang lelaki seolah-olah dia telah bergaul," katanya hari sebelum hari ini, selaras dengan Kosmo

SUMBER:Superkiram
ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man