ColorWare Menawarkan 58 Warna Untuk Apple AirPods

Fon telinga tanpa wayar Apple AirPods mendapat sambutan yang amat luar biasa sehingga waktu menunggu untuk membelinya adalah sekitar enam minggu. Permintaan masih lagi tinggi sungguhpun ia telah beberapa bulan memasuki pasaran. Buat masa ini Apple hanya menawarkannya dalam warna putih.

Bagi mereka yang mahu melakukan kustomasi dengan warna yang lebih ranggi, firma ColorWare kini menawarkan Apple AirPods dengan 58 pilihan warna. Harga jualan AirPods ColorWare ialah $289 (~RM 1286) sepasang berbanding harga asal $159 (RM 849) sepasang. Hanya fon telinga akan diwarnakan. Untuk mewarnakan dok pengecas dan tempat simpanan pengguna perlu menambah $30 (~RM 133).

Sebelum ini BlackPods menawarkan AirPods dalam warna hitam pada harga $249 sepasang. Mungkin tiba masanya Apple sendiri memberikan pilihan warna selain putih kepada pelanggan setia mereka.


===========================

PENGUMUMAN: ARTIKEL/BLOG POST INI TELAH DI PUBLISH SECARA AUTOMATIK DARI LAMAN http://ift.tt/2lxm99p .
Sekiranya anda rasa artikel ini mempunyai unsur LUCAH & SENTIMEN PERKAUMAN atau yang sewaktu dengannya, dan anda merasakan ianya patut di delete/padam dari blog ini. Sila hantarkan aduan/mesej inbox facebook kami iaitu di ADUAN @ http://ift.tt/1YYEtDp

ADS HERE

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

Share on Google Plus
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : pisangbaik.blogspot.com
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, pisangbaik.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

About Drift Man

0 comments:

Post a Comment